B-daaaayy

Denna helg har varit såååå mysig! I fredags for jag och Oliver till Burträsk där vi firade mig lite, åt middag och tårta och det var så mycket myyyyys. Fick träffa Vilmas kille for real för första gången, och han var även med och firade mig och det var spännande. 
 
På lördag (min b-day) så for jag och Oliver mot en (för mig) okänd destination. Vi hamnade i Luleå där han hade bokat hotell (!!!). Asså bästa killen! Vi åt gomiddag och for på spa (hur mys!?), sen såg vi lite tv på hotellet och vid 10 tiden for vi på väääärldens mysigaste caffé. 
 
På söndag packade vi ihop och for sen mot Vindeln. Asså bäääästa helgen seriöst. Fyfan vad mysigt jag haft det!
 
 
Carl-Bertil Hansson
2017-04-04 @ 20:43:42

Fyfan vilken härlig kille du verkar ha <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0