Vardag och heeelg

Skriver bara mindre och mindre känner jag... hehe
Ska skriva mer. 
 
Livet är som vanligt, jobbar två dagar i veckan och går skola resten. På helgerna därimot har de börjat hända en del. Tidigare var de så mörkt och tråkigt ute så jag och Oliver gjorde typ ingenting, vilket var mysigt. Men nu när det börjar ljusna så gör mer och mer saker. Förra helgen var vi i Olivers stuga vid Kittelfjäll, och nu i helgen tog vi var sin dag och umgicks med kompisar till exempel.
 
Sååå i fredags fick jag låna Olivers lägenhet (eller tog över den hehe) och hade en liten förfest innan vi skulle till en annan fest. Vi bara myste, sjöng, dansade och hade så himla kul! Jag fick dansa och sjunga av mig så kanske klarar mig ett tag nu haha..
 
Just nu försöker jag hålla ögonen öppna, är så himla trött (förklaringen är nog måndag). Ska nog ta en tidig kväll känner jag.
 
 
Bild på mina myskillar! Vi tog ut katten för första gången när vi var i Kittelfjäll och det var nog inte hans grej haha..
 
I fredags hade jag så sjukt jävla kul. Så himla glad att jag fick vara med dom här underbara tjejerna, alla är så himla fina och roliga att vara med. Ni dömer ingen och det är så himla fint. Ni allihopa är bääääst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0